A hihetetlen család 2.
A Hihetetlen család 2-ben felkérik Helent, hogy vezesse a kampányt, mely a Szuperek visszatérését segíti. Eközben Bob próbálja fenntartani a hétköznapi család látszatát, de folyamatos harcot vív otthon Illanával, Willel és Furival, akik most kezdik felfedezni szupererejüket. Küldetésük félre siklik, amikor feltűnik egy új gonosz, akinek ragyogó és veszélyes terve fenyegetést jelent mindenre. De a Parr család nem retten meg a kihívástól, különösen nem Fridzsimannel az oldalán. És ez teszi a családot ennyire hihetettlenné.