A hihetetlen család
Mr. Irdatlan megbecsült és ünnepelt szuperhős volt egészen addig, amíg egy nap egy kotnyeles rajongója miatt majdnem tömegszerencsétlenséget okozott. A sajtó szította össznépi elégedetlenség nyomására a kormány úgy döntött, hogy megtiltja a szuperhősök ténykedését és ezzel egyidejűleg segíti beilleszkedésüket a normális társadalomba. Ezek után Mr. Irdatlan Bob Parr néven egy békés kertvárosban telepszik le szintén szuperképességű feleségével és gyermekeivel. Bob manapság már csak az unalom és az egyre növekvő zsírpárnák ellen harcol. Ám egy nap egy titokzatos megbízó jelentkezik nála és az akcióra éhes, félreállított szuperhős egy távoli szigetre indul, hogy végrehajtson egy szigorúan titkos megbízást. Fergeteges kalandok és remek humor vár mindazokra, akik megnézik ezt az egészen „hihetetlen" rajzfilmet!