Felettünk a Föld
A filmben Rhoda Williams (Brit Marling), egy okos fiatal nő bekapcsolódik az MIT asztrofizikai programjába, hogy felderítse a világűrt. Egy zseniális, pályája csúcsán lévő zeneszerző, John Burroughs (William Mapother) egy második gyermeket szeretne vállalni. Egy földi élettel párhuzamos világ felfedezésének küszöbén lecsap a tragédia, és ennek a két idegennek az élete végérvényesen összekapcsolódik.