A majmok bolygója - Lázadás
Ismerd meg Cézár, a csimpánz lenyűgöző történetét, aki majmokból toboroz hadsereget, és élükön az igazságért harcol, miután egy kísérleti gyógyszernek köszönhetően emberi intelligencia birtokába jut.