Reszkessetek, betörők! 4.
Idén karácsonykor Kevin ismét nyakig ül a pácban, ahogy Marv és a cimborája is, akik ki akarják rabolni Natalie házát! Viccesebb és minden eddiginél több high-tech, bűnmegelőző varázslattal a kezében Kevin végre örökre jégre teheti ezeket a bűnözőket - és közben együtt tartja a szüleit - ebben a felemelő, vidám vígjátékban, amit az egész család imádni fog!