akció és kaland, fantasy
Egy 17 éves, bentlakásos gimijéből kibukó srác bekerül egy speciális istenképzőbe, ahol megtudja, hogy Poszeidón félig ember fia. Elindul átszelni az országot egy szatír/testőr és Athéné lánya társaságában, hogy kiszabadítsa elrabolt anyját, visszaszerezze Zeusz ellopott villámát és megakadályozza egy halálos háború kitörését az istenek között.