Chevalier
Joseph Bologne zeneszerző elképesztő igaz története alapján. Bologne egy afrikai rabszolga és egy francia ültetvényes törvénytelen fiaként hihetetlen magaslatokba emelkedik a francia társadalomban mint híres hegedűművész, zeneszerző és vívó, majd keveredik balsorsú szerelmi viszonyba és összetűzésbe Marie Antoinette-tel és udvarával.