Egynyári barátság 2
A folytatásban az újdonsült házasok, Marcus és Emily meghívják Ront és Kylát – akik szintén egybekeltek, és már kisbabájuk is született –, hogy csatlakozzanak hozzájuk egy karibi utazásra, ahol Marcus egy chicagói szálloda megépítéséről tárgyal a tulajdonosokkal. Ám amint a buli kezdetét veszi, az idilli nyaralás pillanatok alatt egy őrült kalandba csap át.
Alig néhány hónap telt el azóta, hogy az „egynyári barátok” elbúcsúztak egymástól, ám az újdonsült házaspár, Marcus és Emily máris meghívják gátlástalan barátaikat, Ront és Kylát – akik szintén egybekeltek, és már kisbabájuk is született –, hogy csatlakozzanak hozzájuk egy karibi utazásra, amiért még csak fizetniük sem kell. Ron és Kyla azonban nem is sejtik, hogy Marcus titokban egy chicagói hotel megépítéséről akar tárgyalni az üdülőhely tulajdonosaival. Marcus terve és a karibi idill azonban pillanatok alatt szertefoszlik, amikor Kyla bebörtönzött apját, Reese-t kiengedik a San Quentin fegyházból, és váratlanul megjelenik az üdülőhelyen. Kezdetét veszi egy őrült kaland, amelyben elsüllyedt kincsek, dzsungelhajsza, extrém sportok és ivóversenyek teszik próbára a társaságot, a káosz pedig sosem látott méreteket ölt.