Mentsük meg az Okavangót!
Az afrikai Okavango folyó medencéje létfontosságú vízforrást biztosít a helyi lakosság és a környékbeli ikonikus állatfajok számára. Az oázis jövője azonban az emberi tevékenység miatt egyre kilátástalanabb. Kövessük egy modern kori felfedezőcsapatot egy négy hónapos, három országot átszelő, nagyszabású expedícióra, melynek célja bolygónk egyik utolsó vizes élőhelyének, az Okavango-deltát tápláló folyórendszernek a megmentése.