Csobbanás
Az Oszkár-díjas Tom Hanks játssza Allen Bauert, aki munkamániás, és meg van győződve róla, hogy nem eshet szerelembe. Egészen addig nem is lesz szerelmes, amíg rejtélyes módon ki nem menti a tengerből álmai sellője! Allen és Madison (Daryl Hannah) mulatságos és szívmelengető románc részesei lesznek. Az Oszkár-díjas Ron Howard rendezte a filmet, a varázslatos mesében a többi szerepet olyan sztárok alakítják, mint Eugene Levy, és a fergeteges John Candy.