Fire Island
Az ikonikus meleg üdülőhelyen játszódó Fire Island Andrew Ahn rendezésében a queerség és a romantika igazán mai, multikulturális szemszögű ábrázolása, melyet Jane Austen Büszkeség és balítéletének kortalan cselekménye ihletett. A történet középpontjában két barát áll, akik olcsó roséval és eklektikus baráti társaságukkal tarkított legendás nyári kalandra indulnak.