Egy igazi karácsony
Eddie Garrick egy jó lelkű ember, aki elvesztette hitét a karácsony csodájában. Miközben szenteste kilencéves lányával, Charlotte-al tölti az idejét, összebarátkozik egy titokzatos, vörös öltönyös férfival, akit Nicknek hívnak.
Vidám és megható történet egy atlantai szociális munkás karácsonyi útjáról a lányával, amely segít neki emlékezni a karácsony örömére és varázslatára.
Eddie Garrick jószívű férfi, aki egy traumatikus gyermekkori élmény miatt hátat fordított a karácsonynak. Felesége, Allison kérésére Eddie, aki szociális munkás, karácsony estéjén magával viszi a kilencéves lányukat, Charlotte-ot, ahol találkoznak egy titokzatos, vörös öltönyös férfival, akit Nicknek hívnak. Eddie azt hiszi, hogy a férfinak téveszméi vannak és szakmai segítségre van szüksége, de amikor kiváltja egy helyi politikus haragját, Charlotte-tal egy varázslatos kalandba keveredik, amely talán visszaadja a karácsonyba vetett hitét.