Egyik kopó, másik eb
Az Oscar-díjas Tom Hanks és egy tündéri eb a garancia arra, hogy ez a szívmelengető vígjáték az egész családi kedvence lesz! Ha van valami, amit a kínosan precíz Scott Turner (Tom Hanks) képtelen elviselni, az a rendetlenség. Ám amikor örökbe kell fogadnia Hoochot, a kifejezetten szemtelen ebet, romba dől gondosan szabályozott világa. A blöki nem elég, hogy zavart okoz Turner és Emily (Mare Winningham) bimbózó idilljében, még arra is képes, hogy befolyásolja gazdája karrierjét. Turnernek azonban nincs sok választása, hiszen egyedül Hooch ismeri fel gazdája gyilkosát. A szokatlan, cseppet sem összeillő ember-kutya páros tagjai háborút indítanak egymás ellen, melynek során szinte a szó szoros értelmében egymás torkának esnek.