Aki bújt
Az Aki bújt című filmben egy ifjú ara (Samara Weaving) részt vesz férje (Mark O'Brien) gazdag, excentrikus családjának (Adam Brody, Henry Czerny, Andie MacDowell) tradicionális, halálos játékában, melynek tétje a túlélés.