Szükségállapot
Amikor New York utcáin sorozatos terrortámadások történnek, egy FBI-ügynök (Denzel Washington) és egy hadseregtábornok (Bruce Willis) feladata lesz, hogy megtalálják a felelőst, és véget vessenek a pusztításnak.
Egy zsúfolt brooklyni busz felrobbanása terrortámadások sorozatát indítja el New York utcáin. Most Anthony „Hub” Hubbard (Denzel Washington), az FBI különleges ügynökének és William Devereaux (Bruce Willis), az amerikai hadsereg tábornokának feladata, hogy megtalálják a felelőst. Minden sarkon robbanásveszély leselkedik rájuk, amikor totális háborút indítanak egy könyörtelen terrorista banda ellen.