A nomádok földje
A nevadai vidéki város gazdasági összeomlása után Fern (Frances McDormand) bepakolja a kisteherautóját, és nem mindennapi életet fedez fel az amerikai Nyugat végtelen tájain. Útja során szoros köteléket köt más nomádokkal ebben a Chloé Zhao rendezésében és David Strathairn főszereplésével a reményt és túlélést megjelenítő, megindító történetben.