A legnagyobb showman
Hugh Jackman főszereplésével készült merész és eredeti musical, amely a showbiznisz születését és a megvalósuló álmokat ünnepli. A film inspirációjaként az ambiciózus és nagy képzelőerővel megáldott P. T. Barnum szolgált.
P. T. Barnum élete által inspirált musical, Hugh Jackman főszereplésével. Barnum egy olyan látnok volt, aki a semmiből hozta létre „A Földkerekség Legnagyobb Showját", a látványosságot, a határokat nem ismerő képzelőerejének ünnepélyét, amely világszerte rabul ejtette a közönséget.