A Disney és a Pixar közös filmje, az Agymanók 2. visszarepít bennünket az immár újdonsült tinédzser, Riley fejébe. A Fejhadiszállás épp hirtelen nagy átalakításon esik át, hogy helyet adhasson valami egészen váratlan dolgonak: pár új érzelemnek! Derű, Bánat, Harag és Undor, akik régóta irányítanak egy minden szempontból tökéletes hadműveletet, nem igazán tudják, hogy reagáljanak, amikor Feszkó, Unalom, Ciki és Irigység feltűnik közöttük.
A Disney és a Pixar közös filmje, az Agymanók 2. visszarepít bennünket az immár újdonsült tinédzser, Riley fejébe. A Fejhadiszállás épp hirtelen nagy átalakításon esik át, hogy helyet adhasson valami egészen váratlan dolgonak: pár új érzelemnek! Derű, Bánat, Harag és Undor nem igazán tudják, hogy reagáljanak, amikor Feszkó feltűnik közöttük, és úgy tűnik nem ő lesz az egyetlen újonc. Feszkó Maya Hawke hangján szólal meg, míg Derűnek Amy Poehler kölcsönzi a hangját. A további szerepekben Lewis Black, Phyllis Smith, Tony Hale, Liza Lapira, Ayo Edebiri, Adèle Exarchopoulos, Paul Walter Hauser, Kensington Tallman, Lilimar, Diane Lane, Kyle MacLachlan, Sumayyah Nuriddin-Green, Grace Lu, valamint Yvette Nicole Brown lesz hallható. A film Kelsey Mann rendező és Mark Nielsen producer közös alkotása. A forgatókönyvet Meg LeFauve és Dave Holstein írta. Az Agymanók 2. című film zenéjét Andrea Datzman szerezte.