Egy majdnem karácsonyi történet
Az „Egy majdnem karácsonyi történet” Holdfény, a kíváncsi kisbagoly történetét meséli el, aki váratlanul a Rockefeller Plaza karácsonyfáján ragad. A nyüzsgő városból való menekülés közben Holdfény összebarátkozik egy elveszett kislánnyal, Lunával. Együtt szívmelengető kalandba kezdenek, miközben hazautaznak a szüleikhez.
Az „Egy majdnem karácsonyi történet” Holdfény, a kíváncsi kisbagoly történetét meséli el, aki váratlanul a Rockefeller Plaza karácsonyfáján ragad. A nyüzsgő városból való menekülés közben Holdfény összebarátkozik egy elveszett kislánnyal, Lunával. Együtt egy szívmelengető kalandba kezdenek, felfedezik az ünnepek varázsát, és miközben hazautaznak a szüleikhez, szokatlan barátság alakul ki közöttük.