Encordades
Bepillantást nyerhetünk a nők sportban és társadalomban betöltött szerepébe, a negyvenes évektől napjainkig. A katalán hegymászás a különböző időszakaiban közelítjük meg a hegyek iránt érzett szenvedélyüket. Utazás a spanyol női hegymászás és sziklamászás történetén keresztül, a korlátokat és sztereotípiákat ledöntő vallomások segítségével.