Transhumance - Routes of a Disappearing Life
Egy spanyol család évente 3200 állatot terel egy ősi ösvényeken átvezető, lélegzetelállító lovas útvonalon. Ezzel a transzhumancia, egy évszázadok óta fennálló életforma megőrzésén dolgoznak, amely fenntartja a vidéket. Modern kihívások fenyegetik a jövőjüket, de a család kitartása bizonyítja, hogy mi minden menthető meg, ha az emberek küzdenek azért, ami igazán számít.