Flicka
Szigorú, gyakorlatias farmer apjával dacolva a 14 éves lány összebarátkozik egy vad csikóval, és a bátyja segítségével megpróbálja visszavásárolni egy rodeóvállalkozótól úgy, hogy megnyer egy vad lovas versenyt – csakhogy kis híján megint elveszítse úton hazafelé, amikor megtámadja őket egy hegyi oroszlán.