A második világháború előtt játszódó történetben egy angol arisztokrata hölgy kiterjedt észak-ausztráliai farmot örököl. Kényszerből összefog egy farmerrel, hogy áthajtson 2000 marhát az ország legkietlenebb vidékén, több száz mérföldön keresztül.
A fiatal özvegy ahelyett, hogy eladná néhai férje ütött-kopott ausztrál marhafarmját és folytatná korábbi életét Londonban a második világháború küszöbén, embert próbáló útra indul marhái társaságában, hogy fenntarthassa az egykori gazdaságot. Útközben nemcsak magányos segítőjébe szeret bele, de egy kisfiú pótanyjává is válik.