Frankenweenie
Ismerje meg Sparkyt, egy hétköznapi családi kutyát, aki rendkívüli körülmények között Frankenweenie-vé válik! Ő és a Frankenstein család egy izgalmas, de bizarr kalandon osztoznak, ami miatt ez az egyik legviccesebb film, amit valaha láttál! A főszerepben a fiatal Barret Oliver, a szülei Daniel Stern és Shelley Duvall. Hagyja, hogy Frankenweenie megnevettesse – az egész családját!