Hókusz pókusz
Néhány gyanútlan tréfacsináló megidéz egy 300 éves boszorkányokból álló trükkös triót, hogy azok elvarázsolják a várost, és visszaszerezzék fiatalságukat. De először is össze kell szedniük magukat, és túl kell járniuk három gyerek és egy beszélő macska eszén.
Pokoli idők elé nézel, amikor három szokatlanul vad boszorkány - Bette Midler, Sarah Jessica Parker és Kathy Najimy - visszatér a 17. századi Salemből, miután néhány gyanútlan csínytevő véletlenül megidézi őket. Ez egy őrületes mókával és vidám káosszal teli éjszaka, amikor a trükkös, 300 éves trió elindul, hogy varázsigét mondjanak a városra és visszaszerezzék fiatalságukat... de előbb össze kell szedniük magukat, és túl kell járniuk három gyerek és egy beszélő macska eszén. Dohányábrázolást tartalmaz.