Hamupipőke
Egy herceg, egy tök, és egy üvegcipő… A történelem legnépszerűbb tündérmeséjét meglehetősen modern csavarral fűszerezve láthatjuk újra, olyan világsztárokkal, mint a páratlan Whitney Houston és Whoopi Goldberg. A popénekesnő Brandy alakítja a gyönyörű Hamupipőkét, aki a gonosz mostohaanyja és elkényeztetett mostohatestvérei folytonos gyötrései közepette él. Hamupipőke álma, hogy egyszer elmehessen a bálba és táncoljon a herceggel akkor válik valóra, amikor a keresztanyja, egy tündér, megtanítja neki, hogy pozitív hozzáállással „A lehetetlen dolgok is valóra válhatnak.”