dráma, thriller
Egy hátizsákkal a világot járó amerikai fiatalember (Leonardo DiCaprio) valami kalandra, izgalomra vágyva talál egy titkos trópusi tengerpartot, ahol az idill gyorsan a vonzások és veszélyek dzsungelévé válhat.
Leonardo DiCaprio felvillanyozó ebben a vonzó rémtörténetben, amelynek rendezője Danny Boyle (Transz, Gettómilliomos). Amikor Richard (DiCaprio), egy hátizsákkal a világot járó amerikai fiatalember Thaiföldre utazik, megtalálja egy titkos tengerpart térképét, azt gondolja: ez a végső kaland. De az elhagyatott paradicsom hamarosan veszélyes hellyé válik. Ebben az izgalmas drámában Tilda Swinton is komoly szerepet kap.