Lecsapolt óceán - Alcatraz
Tudományos expedícióknak és a legmodernebb CGI-technológiának hála betekintést nyerhetünk a világ leghírhedtebb börtönét körülvevő halálos vizek mélyébe. A San Francisco-öböl lecsapolásával az ismert börtönsziget végre felfedi titkait, s kiderül, miért volt közel lehetetlen a szökés a szikláról.