Escape From Loch Ness: Saving a WWII Icon
Amikor egy történelmi, a maga korában nagy hatású második világháborús hidroplán a hírhedt Loch Ness vizében reked, versenyfutás kezdődik az idővel. A film bemutatja a drámai erőfeszítéseket az ikonikus repülőgép kimentésére a mélységből, mielőtt örökre elveszne.