Mickey egér csodálatos világa: Bolondos gőzhajó
Mickey videofelvételekkel emlékszik vissza a régi időkre, ám amikor véletlenül önmaga több száz példányát engedi szabadjára a Willie gőzhajóból, barátaival együtt kell megakadályoznia azt, hogy a város a feje tetejére álljon.