Natty Gann utazása
Amerikát a nagy válság sújtja. Munkalehetőség csak távol van, a családok elsodródnak egymástól. Ebben a remek, hangulatos kalandfilmben egy bátor fiatal lány rettenetes alakokkal találkozik, amikor apja keresésére indul az országon át.
Amerikát a nagy válság sújtja. Munkalehetőség csak távol van, a családok elsodródnak egymástól. Ebben a remek, hangulatos kalandfilmben egy bátor fiatal lány (Meredith Salenger) rettenetes alakokkal találkozik, amikor apja keresésére indul az országon keresztül. Rendkívüli kalandjai során közei kapcsolatot alakít ki két útitárssal. Egyikük nagyszerű, védelmező szoknyavadász, a másik harcedzett vándor (John Cusack). A briliáns, megindító történetet átszövi a bátorság és a kitartás.