Úton Hazafelé - Egy hihetetlen utazás
Ez az izgalmas és teljesen magával ragadó slágerfilm azonnali kedvenc lett minden korosztály számára. Az ember beleszeret Lutriba, egy szórakoztató amerikai bulldog kölyökkutyába, Szeszibe, egy vidám himalájai macskába, aki igyekszik megfelelni a nevének, és Árnyékba, egy bölcs, öreg golden retrieverbe – mindannyian nagyon ismerős emberi hangokkal fejezik ki magukat! A kaland akkor kezdődik, amikor ezeknek az ellenállhatatlan állatoknak a szerető gazdái kénytelenek egy több száz mérfölddel távolabb élő barátjuk ideiglenes gondozására bízni őket. Néhány nap elteltével azonban az aggódó állatok azt gondolják, hogy családjuk bajban van, ezért úgy döntenek, hazaindulnak. Hihetetlen utazásuk a zord szépségű Sierrákon keresztül tele van váratlan meglepetésekkel, találkoznak emberekkel, vadállatokkal és a természettel egyaránt. Ez egy felejthetetlen történet a szeretetről, a bátorságról és az odaadásról, amely örömet és inspirációt fog adni a következő generációknak!