Oscar, a csimpánz
A Disneynature stúdió, amely a Föld, az Óceánok és az Afrikai macskák című filmeket készítette, most a Oscar, a csimpánz című produkcióval rukkol elő, amely az egyéni győzelem és a családi kötelékek emlékezetes története. Utazz el az afrikai esőerdő mélyére, és ismerd meg Oscart, egy imádni való fiatal csimpánzt, akinek a hozzáállása az élethez sajátosan vicces. A világ játszótér Oscar és fiatal csimpánz társai számára, akik imádnak zűrzavart kelteni. Tele kíváncsisággal, felfedező kedvvel, örömmel és mások utánzásának szeretetével, ők az állatvilág legkülönlegesebb személyiségei.