Pirula Panda
A Disney és a Pixar „Pirula Panda” filmje bemutatja Mei Lee-t, a nyűgös 13 évest, aki a kötelességtudó lány és a kamaszkor káosza közt vergődik. Védelmező édesanyja, Ming soha nincs messze tőle – ez a tinédzsernek sajnálatos tény. És nem elég az érdeklődésének, kapcsolatainak és testének változása, ha túl izgatott lesz, vörös óriáspandává "puffad"!