The Extraordinary Tale of the Times Table
Ez az ősrégi történet a következőkről: „a fiú találkozik a lánnyal”, „a fiú beleszeret a lányba”, „a lány kényszerbetegségben szenved”, „a fiú és a lány boldogan élnek, amíg meg nem halnak”.