Tini: Violetta átváltozása
Violetta (Martina „Tini” Stoessel) egy világkörüli turnéról visszatérve váratlan híreket kap. Válaszúthoz érve kénytelen mindent megkérdőjelezni.
Violetta (Martina „Tini“ Stoessel) egy világkörüli turnéról visszatérve váratlan híreket kap. Válaszúthoz érve kénytelen mindent megkérdőjelezni. Próbálja megtalálni a belső hangját és követni a saját útját, ezért elfogad egy spontán meghívást, hogy a válaszokat keresve átutazza a fél világot. Egy végtelen nyár alatt egy gyönyörű, kreativitástól duzzadó olasz tengerparti városban Violetta az önfelfedezés útjára indul, amely művészi, zenei és személyes ébredést indít el. Ahogy múltja, jelene és jövője találkozik, Violetta felfedezi valódi önmagát, és átalakul Tinivé, a nővé és művésszé, akivé a sors rendelte. A „Tini: Violetta új élete“ című filmben egy új csillag születik egy inspiráló felnőtté válási történetben, amely megnyitja az utat egy izgalmas új jövő előtt.