Titanic: 20 évvel később James Cameronnal
James Cameron visszatekint a sikerfilmje, a Titanic megalkotása közben hozott kritikus döntésekre, és egy szakértőkből álló csapat kíséretében összeveti ezeket az elképzeléseket az új Titanic-kutatások anyagaival – víz alatti felvételek, számítógéppel generált szimulációk és tudományos felfedezések –, tovább fejtegetve az ikonikus, de egyben tragikus eseményt övező rejtélyeket.