A S.H.I.E.L.D. ügynökei
A S.H.I.E.L.D. ügynökeinek csoportja a bolygón történt újszerű, különös és megmagyarázhatatlan jelenségeket veszi célkeresztjébe, hogy megvédje a hétköznapi embereket a természetfeletti erőktől.