A BOLYGÓ NEVE: EDEN17
Az űrkutatás korában Romi és George együtt menekülnek az elpusztult Földről egy új világot keresve kizárólag kettejük számára, és az Eden17 bolygón telepednek le. Kiderül azonban, hogy ez egy kietlen bolygó, mely emberi lakhatásra alkalmatlan.
Az űrkutatás korában Romi és George együtt menekülnek az elpusztult Földről egy új világot keresve kizárólag kettejük számára, és az Eden17 bolygón telepednek le. Kiderül azonban, hogy ez egy kietlen bolygó, mely emberi lakhatásra alkalmatlan. Miután Romi egy balesetben elveszíti George-ot, fiával, Cainnal egy hibernációs kapszulában lát esélyt a túlélésre. 1300 évvel később arra ébred, hogy Eden egy virágzó várossá nőtte ki magát, melyet Cain leszármazottai és a Moopy nevű idegen lények építettek és népesítenek be. Romi királynőként él a bolygón, de ahogy öregszik, úgy erősödik benne a Föld iránti vágyakozása. Egy nap egy Com nevű edeni gyermek felismeri Romi érzéseit, és elhatározza, hogy útnak indul, hogy elvigye őt a Földre.