A lecke neve: gyilkosság
Bryanna Fox, kriminálpszichológus és egykori FBI-profilalkotó, a bűnözők elméit kutatók új generációját jelentő osztályával újra megnyitja olyan elítélt sorozatgyilkosok ügyeit, amelyekben nyugtalanító, megválaszolatlan kérdések maradtak.