A rendkívüli
Üdv egy olyan világban, ahol 18 éves kora felett mindenki szupererőt kap. Mindenki, kivéve a 25 éves Jent, aki kirekesztettnek érzi magát. Szerencsére Jen lakótársai, Carrie, Kash és egy titokzatos kóbor macska nem hagyják őt önsajnálatba süllyedni. Egy nagy és zavaros világban sodródva, és mindössze némi reménnyel és óriási kétségbeeséssel felvértezve Jen nekivág, hogy megtalálja a lehetséges szuperképességét. De közben talán rájön, hogy mekkora örömöt adhat simán csak okésnak lenni.