Az ősi Kína madártávlatból
Allan Maca régész egy rettenthetetlen szakértőkből álló csapatot vezet egy káprázatos kalandra, hogy rejtélyeket oldjon meg, titkokat fedezzen fel, és minden eddiginél jobban feltárja az ókori Kína elképesztő csodáit. Az űrből származó képek, a legmodernebb szárazföldi technológia és a kínai régészek legfrissebb ásatásai révén palotákat és sírokat, hihetetlen megastruktúrákat, sőt régen elveszett városokat tárnak fel.