Baymax!
"Baymax!" a Walt Disney Animation Studios-tól visszatér a fantasztikus városba, San Fransokyóba, ahol a barátságos, felfújható, utánozhatatlan egészségügyi társrobot, Baymax arra vállalkozik, hogy azt tegye, amihez a legjobban ért: segítsen másokon. Az egészségügyi szösszenetek hat epizódból álló sorozata olyan rendkívüli karaktereket mutat be, akiknek nagyobb szükségük van Baymax jellegzetes megközelítésére a gyógyításban, mint gondolják.