The Chi
Az Élet Chicagóban című drámasorozat egy fejlődéstörténetet mesél el néhány helyi lakos szemszögéből. Puszta véletlen, hogy a sorsuk összefügg, egy dolog mégis közös bennük: mind törődésre és megbocsátásra vágynak.