CODE GEASS Rozé of the Recapture
A Kowa-kor hetedik évében, a korábbi Hokkaido-blokkban élnek a Névtelen Zsoldosokként ismert testvérek. A császár, Callis al Britannia próbálja ismét káoszba taszítani a világot szolgálója, Norland és az Einberg-lovagok segítségével. Rozé és Ash északról indulva szállnak harcba ellenük.
A Kowa-kor hetedik évében, a most a Neo-Brit Birodalom által megszállt, korábbi Hokkaido-blokkban élnek a zsoldos testvérek, akiket csak Névtelen Zsoldosokként ismernek. Az idősebbik, Ash kivételes atletikus és Lovagváz-irányítási képességekkel bír, míg a fiatalabbik, Rozé a maga kivételes intelligenciájával az információszerzésért és a stratégiáért felel. A Situmpe-fal nevű áthatolhatatlan barikád segítségével a 100. császár négy éve akadályozza a Fekete Lovagok felszabadítási tervét. Callis al Britannia próbálja ismét káoszba taszítani a világot szolgálója, Norland és az Einberg-lovagok segítségével. A Hét Ragyogó Csillag ellenálló csoport kérésére Rozé és Ash szembeszállnak a birodalommal, hogy kiszabadítsák Sakuya hercegnőt.