Egy rendőrfőnök befogad egy kisgyereket, akit egy rejtélyes baleset helyszínén talál, és aki egyáltalán nem emlékszik rá, hogy mi történt. A nyomozás során a rendőrfőnök óriási összeesküvésbe bonyolódik, amelynek középpontjában a kislány kiléte áll.