Bizalom
A valós eseményeken alapuló Bizalom Amerika egyik leggazdagabb és legboldogtalanabb családja, a Getty család megpróbáltatásait és diadalait tárja elénk. A sorozat a gazdag és a szegény családokat egyaránt érintő összetett problémákat vizsgálja.
A valós eseményeken alapuló BIZALOM Amerika egyik leggazdagabb és legboldogtalanabb családja, a Getty család a megpróbáltatásait és diadalait tárja elénk. A dinasztiákon átívelő családtörténetet és a pénz romboló hatalmát egyaránt bemutató sorozat a gazdag és a szegény családokat egyformán érintő összetett problémákat vizsgálja. A több évadon átívelő, az egész huszadik századot felölelő sorozat 1973-ban kezdődik, amikor Rómában az olasz maffia elrabolja John Paul Getty III-at (Harris Dickinson), a Getty olajvagyon örökösét. Elrablói több millió dolláros váltságdíjra számítottak. Elvégre melyik gazdag család ne fizetne egy szeretett családtag hazatéréséért? Paul nagyapja, idősebb J. Paul Getty (Donald Sutherland), a rejtélyes olajmágnás, a világ talán leggazdagabb embere, Angliában egy vidéki Tudor-kúriában tölti az idejét, ahol szeretők tömkelege és egy háziállatként tartott oroszlán veszi körül. Elfoglalt férfi. Paul apja, ifjabb J. Paul Getty (Michael Esper) kábulatban éli az életét Londonban, és a telefont sem hajlandó felvenni. Csak Paul anyja, Gail Getty (Hilary Swank) marad, hogy tárgyaljon az egyre kétségbeesettebb emberrablókkal. Ő viszont le van égve. A BIZALOM a tizenéves unoka rémálomszerű megpróbáltatásait mutatja be az emberrablók között, akik nem értik, miért nem akarja senki visszakapni foglyukat.