Godfather of Harlem
A történetet valós események ihlették, azonban bizonyos szereplők, alakítások, események, helyszínek és párbeszédek csupán fikciók, drámai célt szolgálnak. Tekintettel az előbb említettekre, bármely személyhez (élő vagy holt), azok élettörténetéhez, vagy valóban bekövetkezett eseményhez való hasonlóság kizárólag drámai célt szolgál, nem célja a valódi, történetet ihlető emberek, élettörténetük, valamint az események – és azok előzményeinek – hű visszatükrözése.