Gordon Ramsay: Új utakon
Gordon Ramsay küldetése, hogy elmerüljön új kultúrákban, ételekben és ízekben. Perutól, Laosztól és Marokkótól Hawaiig, Alaszkáig és Új-Zélandig Ramsay völgyekben dübörög, óceánokba merül, erdőkön át túrázik és hegyeket mászik, miközben körbeutazza a világot a kulináris ihlet utáni véget nem érő törekvésében.