Hazudj, ha tudsz!
Egy drámai sorozat egy egykori rendőrtisztről, aki egy „emberi hazugságvizsgáló”, azaz a hazugságokat eláruló arcmimika és testbeszéd szakértője. Egy klinikai szakpszichológusnővel társulva megnyitja ügynökségét, amely magánnyomozói szolgáltatásokat nyújt és segít a bűnügyek felgöngyölítésében.